Isnin, 13 April 2009

Gembira???


hey!! hurm kawan-kawan hari ini x taw kenape aku epy sesangat ek?????hope ada benda yang baik berlaku ke atas diriku insyaAllah Amin.....hurm sepekara kita kene ingat jika kita gembira,nak taw ape dia????secara lazimnya kadang kala manusia alpa semasa mereka gembira dan ada yang sujud syukur kerana mereka terlalu gembira...so ape yang aku nak kongsikan kat sini ialah:

1) ingatlah kepada Allah selalu.
2) usah terlalu gembira sehingga keterlaluan kerana bimbang akan kedukaan di masa hadapan.
3) Sentiasa mengucapkan syukur alhamdulillah kepada Allah kerana telah memberi kita nikmat gembira.

Jika anda mempunyai tip2 yang lain!! bolehlah kongsikan bersama ...tq 4 ur reply

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam Ukhuwah

Sahabat aku memerlukan mu, untuk meneruskan langkahku ke tempat yang aku ingin tuju..sahabat aku mengerti walau pahit dan manis kau setia bersamaku..sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa menegur bukanya yang sentiasa memuji..