Rabu, 8 April 2009

Sahabatku Kau Teman Sejati


Salah seorang sahabatku telah pergi untuk selamanya meninggalkan diriku dan sahabat-sahabat yang lain ketika kami sama-sama berjuang untuk mencari ilmu. Namanya Akmal hanya sempat bersama kami semua selama 1 semester sahaja. Aku ingat lagi sewaktu Akmal melambai-lambai tanganya memangilku untuk berbuka puasa di luar bersama-sama. Sahabat tenang lah dikau disana. Aku hanya mendoakan engkau agar tergolong di kalangan orang2 yang soleh amin. Wahai sahabat-sahabatku yang melihat blogku ini sedekahkan lah al-fatiha kepada roh Akmal semoga rohnya dicucuri rahmat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam Ukhuwah

Sahabat aku memerlukan mu, untuk meneruskan langkahku ke tempat yang aku ingin tuju..sahabat aku mengerti walau pahit dan manis kau setia bersamaku..sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa menegur bukanya yang sentiasa memuji..