Selasa, 7 April 2009

Selamat Datang Ke Blog Kehidupanku


Assalamualaikum semua terutama kepada pengunjung-pengunjung blog saya ini, anda semua sihat?saya doakan anda semua berada dalam keadaan sihat hendaknya. Mesti semua orang tertanya-tanya kenapa harus saya buat blog seumpama ini??hurmm sebenarnye blog kehidupanku ini akan menjadi salah satu diari dalam hidup saya. Di dalam blog ini juga anda semua dapat mengetahui perkembangan hidup saya dan perkara lama atau baru yang saya alami. Mudah-mudahan blog ini dapat memberi faedah bagi sahabat-sahabat dan kawan-kawan yang ingin tahu perkembangan hidup saya. Hurmm jangan risau blog ini jugak akan saya muatkan segala isu-isu semasa yang saya tahu dan penulisan ilmiah yang ingin saya kongsikan bersama. Selamat Datang Kepada Semua!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam Ukhuwah

Sahabat aku memerlukan mu, untuk meneruskan langkahku ke tempat yang aku ingin tuju..sahabat aku mengerti walau pahit dan manis kau setia bersamaku..sahabat yang baik adalah sahabat yang sentiasa menegur bukanya yang sentiasa memuji..